WhatsApp מהי קבוצת שחייה מאסטרס?
top of page

מהי קבוצת שחייה מאסטרס?

עודכן: 12 בינו׳ 2022



קבוצת שחייה, מאסטרס, היא בעצם חוג שחייה למבוגרים (מעל גיל 18) שנותן מסגרת חברתית מסודרת בהדרכת מדריך, לאימון שחייה משותף פעם או פעמיים בשבוע. החבר׳ה שוחים בקבוצה שמתאמנת ביחד, אותם תרגילים כולם, בה עובדים על טכניקה נכונה, משפרים אותה ואת הכושר הגופני בכל הסגנונות. החוג נותן מסגרת חברתית שנותנת ״דחיפה״ נוספת להתמדה באימונים. האימונים מתקיימים בשעות הערב, פעם או פעמיים בשבוע לבחירה.


הקבוצה מיועדת למי שיודע לשחות חזה וחתירה החל מהרמה הרמה הבסיסית ביותר. מי שאינו יודע את אחד הסגנונות הבסיסיים, צריך קודם כל ללמוד אותם באמצעות שיעורים פרטיים. שיעור שחייה פרטי אורך חצי שעה אחד על אחד עם מדריך בתוך המים. לימוד שחייה מאפס לוקח בממוצע 10 שיעורים שנערכו באופן קבוע, לפחות פעמיים בשבוע. *הערה: מומלץ מאוד להתאמן לבד בין השיעורים כדי לייעל את תהליך לימוד השחייה (ובכך גם לקצר את כמות השיעורים הפרטיים). בנוסף, ניתן גם לקחת מס׳ שיעורים פרטיים בודדים כדי לשפר משהו ספציפי בסגנון ובכך לעבוד יעיל יותר באימוני השחייה הקבוצתיים.


רוצים להצטרף? יש לכם עדיין שאלות? דברו איתנו! השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם עם כל המידע. ניתן גם לדבר איתנו ישירות:


סניף חולון - 054-606-0080

bottom of page