WhatsApp למי מתאימים שיעורי שחייה פרטיים?
top of page

למי מתאימים שיעורי שחייה פרטיים?

עודכן: 7 באפר׳ 2023

רוב האנשים מאמינים ששיעורים פרטיים הן הדרך הטובה ביותר ללמוד לשחות ולשפר סגנון שחייה. ככלל, שיעורים פרטיים מתאימים למי שאינו יודע ורוצה ללמוד לשחות. לילדים (לעומת מבוגרים, החל מגיל 18) יש גם את האופציה ללמוד לשחות בקבוצה. לשתי הסביבות יש יתרונות וחסרונות וחשוב להתאים את הפתרון הנכון ביותר באופן אינדיבידואלי. במאמר זה נבחן את המקרים ונעזור לכם להבין מה נכון לכם או לילד שלכם.

שיעור שחייה פרטי
שיעור שחייה פרטי

לימודי שחייה למבוגרים


מבוגר (18+) שאינו יודע לשחות, יכול ללמוד אצלנו רק באמצעות שיעורים פרטיים. שיעור שחייה פרטי אורך חצי שעה אחד על אחד עם מדריך בתוך המים. בדרך כלל, אורך זמן הלימוד הממוצע הוא 10 שיעורים שנערכו באופן קבוע, לפחות פעמיים בשבוע. מומלץ מאוד להתאמן לבד בין השיעורים כדי לייעל את תהליך הלמידה (ובכך גם לקצר את כמות השיעורים הנדרשת).


עם סיום הלימוד, ניתן להמשיך להתאמן עם קבוצת השחייה למבוגרים ששוחים פעם/פעמיים בשבוע (קבוצת מאסטרס). חשוב לדעת שכדי להצטרף לקבוצה, יש לדעת לשחות בשני סגנונות לפחות (חזה וגם חתירה).

בנוסף, שיעורים פרטיים יכולים להתאים למי שרוצה לשפר משהו ספציפי בסגנון או ללמוד סגנון חדש. למשל, כהכנה למרתון או כדי לעבוד יעיל יותר באימוני השחייה (לבד/בקבוצה).



לימודי שחייה בבית הספר לשחייה - איתן אורבך
לימודי שחייה בבית הספר לשחייה - איתן אורבך


לימודי שחייה לילדים


לעומת מבוגרים, שיכולים ללמוד אך ורק באמצעות שיעורים פרטיים, לילדים יש גם את האפשרות ללמוד לשחות בקבוצות לימוד שחייה (עד 6 ילדים בקבוצה) אך אלו מתקיימים בחודשי הקיץ בלבד (מאי - אוגוסט), לכן בחורף, לימודי שחייה לילדים מתבצעים רק ע״י שיעורים פרטיים. חשוב לדעת כי ילדים שיש להם חרדות או חששות ממים או שיש להם הפרעות קשב וריכוז, אינם יכולים להצטרף לקבוצות הלימוד בקיץ ויצטרכו שיעורים פרטיים כדי ללמוד לשחות.

לאחר סיום הלמידה, ניתן להמשיך להתאמן ע״י הצטרפות לחוג שחייה שבועי בקבוצה של עד 10 ילדים ששוחים פעם - פעמיים בשבוע. הקבוצה מתאימה לכל ילד שיודע לשחות ברמה הבסיסית ביותר ויכול לשחות לפחות בריכה אחת בסגנון חזה (בין אם למד בקבוצה ובין אם למד בשיעורים פרטיים).


 

עדיין לא יודעים מה מתאים לכם? דברו איתנו ונעזור לכם להחליט. השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם עם כל המידע או לחילופין דברו איתנו ישירות:

סניף חולון - 054-606-0080

bottom of page